کوچه به وقت شب!
 
kurdland
روستاى سولاکان دردامنه كوه 2835متري عبدالرزاق باآب وهوايي كوهستاني وطبيعتي زيبا ومردماني ازتبارفرهنگ وادب واكثراتحصيل كرده باحدود120نفردارندگان تحصيلات عالي وحدود13وبلاگ نويس ويك وبسايت رسمي يكي ازنادرترين روستاهاي ادبي وفرهنگي ايران وكردستان ميباشدوحدودات روستاازگنجيه زيويه تانزديكيهاي غاركرفتوكه هردوضلع اين روستاوغارهاي زيرزمينان درامتداداين اضلاع وآثارباقيمانده ازقلعه هاي باستاني ازوجودتمدني عظيم حکايت دارد

كوچه را ديدي به وقت شب چه تنها ميشود
بي تو،مهتاب" از ان كوچه ام تنها ترم.



نظرات شما عزیزان:

دخی طلا
ساعت2:39---26 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خییلی وب قشنگی داری امید وارم موفق باشی وبه منم یه سری بزنی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووس منتظرتم

دخی طلا
ساعت4:40---25 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خییلی وب قشنگی داری امید وارم موفق باشی وبه منم یه سری بزنی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووس منتظرتم

دختر خوشمله
ساعت1:06---11 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

انجمن تفریحی شادی وب
ساعت20:34---21 آبان 1392
سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.

یه انجمن تفریحی تازه راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و دوستانه و "کاملا سالم" و به دور از بحث های دوستی و ... برای بچه های باحال . پس تو هم بیا که پشیمون نمیشی . میتونی اوقات فراغتتو اونجا

باشی وکلی با کاربرا خوش بگذرونی .

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار
فعلا


Sara33
ساعت20:22---19 مهر 1392
بهترین سایت های کلیکی ایرانی
میخواین درآمد ماهانه خوب داشته باشین ؟
اینجا همون جاست که دنبالش می گردی...
با ثبت نام در این سایت ها و صرف حداکثر 10 الی 15دقیقه می تونید در آمد ماهانه حداقل 600 هزار تومان از یک سایت داشته باشید.
امیدوارم شما هم مثل من بتونید درآمد ماهانه ی خوبی داشته باشید
کافیه از طریق لینک های زیر در این سایت ها عضو شید (لطفا آدرس ها رو دقیقا در آدرس بار مرورگرتون کپی کنید) و شروع به فعالیت کنید.

http://bux.tirage24.com/?r=885052138

http://mobinbux.com/?r=669863584


Ryra
ساعت23:09---12 مهر 1392
کسب درآمد اینترنتی,کاملا تضمینی
بهترین ومعتبرترین سایت کلیکی ایرانی
کسب درآمد خوب وثابت ماهانه بدون حتی یک ریال سرمایه
از طریق لینک زیر عضو شوید تا از راهنمایی من بهره مند گردید

باکس 24
http://bux.tirage24.com/includes/img/468x60.gif
http://bux.tirage24.com/?r=ghazalak

(پس از عضویت از طریق ایمیل نام کاربری خود را اعلام کنید تا از راهنمایی من بهره مند گردید)


فرید
ساعت21:25---19 شهريور 1392
سلام خدمت شما دوست عزیز...
امروز قصد دارم یک پیشنهاد عالی برای کسب درآمد از اینترنت به شما بدم . کسب درآمدی از صدهزارتومان تا یک میلیون تومان در ماه فقط با 15 دقیقه کار در روز . شاید باور نکنید من هم باور نمیکردم اما امتحان کردم و اکنون درآمدی حدود یک میلیون ماهیانه دارم . به هرحال به امتحانش می ارزه چون چیزی از دست نمیدید .
طریقه کسب درآمد با مشاهده تبلیغ است که آن را گام به گام برای شما توضیح خواهم داد .
ابتدا از طریق لینک های زیر در سایت های کسب درآمد عضو شوید(لینک ها را کامل کپی و در آدرس بار وارد کنید)
http://bux.tirage24.com/?r=foney
http://bux20.com/?r=foney
حال وارد پنل کاربری خود شوید . در قسمت بالا گزینه مشاهده آگهی را می زنید و با توجه با آموزش های سایت به مشاهده تبلیغ می پردازید و کسب درآمد میکنید . طریقه مشاهده تبلیغ هم به این صورت است که روی آن کلیک میکنیم در کادر آبی رنگی که ظاهر میشود تیک را میزنیم(تبلیغ ها به صورت 10و15و30 ثانیه ای هستند) . تبلیغ که باز شد منتظر میشویم تا بارگذاری شود و وقتی زمان مورد نظر که در قسمت بالا نمایش داده میشود به پایان رسد مبلغ به حساب شما منتقل میشود .
البته با این روند ممکن است ماهیانه سی هزار تومان هم کسب نکنید . پس راهه افزایش درآمد چیست؟
برای اینکه این درآمد چند برابر شود باید زیرمجموعه هایی را اجاره کنید (زیرمجموعه افرادی هستند که برای شما کار میکنند و درصدی از درآمد آنان به شما میرسد)(البته با این کار از درآمد آنان هم کم نمیشود) .
ابتدا پس از یک روز کار یک زیرمجموعه اجاره کنید دوباره کسب درآمد کنید و دوباره زیرمجموعه گیری کنید اما این بار سه عدد را . بعد از دو هفته به درآمد 3000تومان در روز میرسیم . و همینطور ادامه میدهیم و میبینیم که هزار زیر مجموعه کسب کرده ایم . و به همین ترتیب بعد از مدتی به درآمد 20000تومان در روز میرسیم که باید بگویم خیلی هم آسان نیست .
نکته-قسمت قوانین سایت مذکور را مطالعه کنید تا به مشکل بر نخورید
نکته-توضیحات بیشتر و کامل تر را در سایت مشاهده کنید
---صبور باشید زیرا نمی توانید یک شبه پولدار شوید---
*به امید موفقیت*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           

درباره وبلاگ


وچه ساده با گریستن خویش زاده می شویم و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا می رویم و میان این دو سادگی معمایی میسازیم به نام زندگی"رضاسيدرشيد"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سولاكانsoolakan و آدرس soolakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.